جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

۹ سال با Gmail ( اینفوگرافیک )

 

JESS3_Gmail_Makingof-11

۹ سال از راه اندازی سرویس پرطرفدار ایمیل گوگل یا همان جی میل گذشت . سرویسی که واقعا با بقیه متفاوت است . وقت گوگل پشت محصولی باشد ، نباید توقع دیگری به جز خلاقیت بی نظیر داشته باشید . اکنون شما را دعوت به دیدن اینفوگرافیکی می کنیم که روند تکامل جیمیل را به شما نشان خواهد داد . مختصر و مفید !


برچسب‌ها: ۹ سال با Gmail ( اینفوگرافیک ), اینفوگرافیک, اینفوگرافیک Gmail,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 23 فروردين 1392ساعت 10:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

۵ کارت گرافیک برتر برای بازی

 Graphics Cards for Gaming-GOOYAIT

تکنولوژی در بخش های مختلف صنعت رایانه به سرعت در حال گسترش و بروز رسانی است. بخش سرگرمی و بازی های رایانه ای نیز از این غافله عقب نمانده و همزمان با پیشرفت دنیای سخت افزار حرف های جدیدی را برای گفتن داشته است. امروزه لذت بازی با کنسول های میکرو یا سگا شما را راضی نمی کند, شما به دنبال هیجان در کرایسس ۳ یا  Far Cry 3  هستید! این لحظات خوش را مدیون پیشرفت در صنعت تکنولوژی کارتهای گرافیک هستیم. برای اجرای با کیفیت و نهایت کسب لذت آنچه در یک بازی کامپیوتری برای شما طراحی شده است به سخت افزاری قدرتمند احتیاج دارید.در این مقاله ۵ کارت گرافیک برتر را که به نیاز شما در زمینه بازیهای رایانه ای پاسخ می دهد معرفی می کنم.


برچسب‌ها: ۵ کارت گرافیک برتر برای بازی, گرافیک برتر برای بازی, کارت گرافیک, بازی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 23 فروردين 1392ساعت 9:55  توسط بهمن قرائی مقدم 

بهترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۲

 در نظر بگیرید هفت نفر از ویراستارهای اصلی سایت CNET در یک اتاق کنار هم جمع بشوند و راجب بهترین گجت های سال ۲۰۱۲ به بحث و تبادل نظر بپردازند . بدون در نظر گرفتن محبوبیت و تاثیرات صنعتی ، ۵ دستگاه زیر با توجه به ظاهر زیبا و بهترین ویژگی ها کاربردی انتخاب شده اند. لیست این پنج محصول برگذیده ی سایت CNET به شرح زیر است.

 


برچسب‌ها: بهترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۲, بهترین محصولات الکترونیکی, بهترین موبایل ها, بهترین گوشی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 2 فروردين 1392ساعت 10:2  توسط بهمن قرائی مقدم 

مادربوردهای قدرتمند MSI تحت عنوان G

 مدتی پیش کمپانی MSI پیشرو در زمینه تولید کارت گرافیکی و مادربورد؛ از همکاری جدید خود با کمپانی Qualcomm Atheros و معرفی قریب الوقوع سری جدید مادربوردهای قدرتمند خود به طور انحصاری برای “گیمرهای حرفه ای” خبر داد که کم و بیش نیز اطلاعاتی در محافل مختلف منتشر گردید! این موضوع را می توان نقطه عطفی در همکاری این دو غول سخت افزاری مطرح جهان تلقی کرد چرا که تکنولوژی    Killer Networkingبه همراه نوت بوک گیمینگ MSI GT70 تا به امروز موفقیت های فراوانی کسب کرده است و هم اکنون کمپانی MSIدر نظر دارد با گسترش این فن آوری به مادربوردهای سری گیمینگ خود، قلمرو PCها را نیز تحت سلطه خود در آورد! سری جدید مادربوردهای MSIبا توجه به شباهت های فراوانی که با سری گیمینگ نوت بوک های MSIداشته، سری G نام گذاری شده است.


برچسب‌ها: مادربوردهای قدرتمند MSI تحت عنوان G, مادربورد, مادربوردهای MSI, مادربوردهای قدرتمند MSI, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 26 اسفند 1391ساعت 10:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

مشاهده مصرف حافظه افزونه ها در مرورگر فایرفاکس

 

هنگام وبگردی هستید و چندین و چند تب باز کرده اید . پس از مدتی مشاهده می کنید که مرورگر به دستورات شما به درستی پاسخ نمی دهد و یا اینکه پاسخ دهی دیر انجام می شود . در این گونه موارد ممکن است مشکل از چند بخش خاص باشد . به عنوان مثال می توانید حافظه مرورگر را پاکسازی کنید . بخش هایی از قبیل حافظه موقت که میزان زیادی از اطلاعات موقتی را نگه داری می کنند . اما شاید با انجام این کار هم مشکل حل نشود . پس باید چکار کنیم ؟


برچسب‌ها: افزونه, حافظه, رفع مشکلات فایرفاکس, فایرفاکس, مدیریت حافظه, مشاهده مصرف حافظه افزونه ها در مرورگر فایرفاکس, مصرف حافظه در فایرفاکس, هنگ کردن فایرفاکس, کند شدن فایرفاکس,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 24 اسفند 1391ساعت 11:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

اطلاعات گوشی هوشمند Sony Xperia L به بیرون درز کرد

 

گوشی هوشمند جدید سونی یعنی Xperia L احتمال دارد که در سال جاری عرضه شود و آن طور که پیداست به یکی از گوشی های پرفروش تبیدل خواهد شد. این گوشی داریا صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی FWVGA با وضوح ۴۸۰ در  ۸۵۴ پیکسل است.


برچسب‌ها: Xperia L, سونی, محصول جدید سونی, گوشی Xperia L, گوشی سونی Xperia L, گوشی هوشمند Xperia, اطلاعات گوشی Xperia L, گوشی جدید Xperia, گوشی جدید Sony Xperia L, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 18 اسفند 1391ساعت 11:5  توسط بهمن قرائی مقدم 

گوشی هوشمند سونی Xperia Z در اروپا در دسترس قرار گرفت

 

سونی به تازگی اعلام کرد که گل سرسبد گشی های هوشمند آندرویدی یعنی اسکپریا z در حال حاضر در برخی از کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است این کشورها شامل بریتانیا (انگلستان)، آلمان و روسیه می شوند.


برچسب‌ها: Xperia Z, اسمارت فون Xperia Z, تلفن همراه Xperia Z, قیمت Xperia Z, مشخصات کامل Xperia Z, گوشی هوشمند Xperia Z, گوشی Xperia Z به بازار رسید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 18 اسفند 1391ساعت 10:59  توسط بهمن قرائی مقدم 

اینترنت اکسپلورر دیگر در صدر مرورگرهای جهان نیست !

مرورگر اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت که مدت ها به عنوان پرکاربرترین مرورگر دنیا شناخته می شد ، ظاهرا دیگر این مقام را در اختیار ندارد . البته این محبوبیت حاصل قدرت اینترنت اکسپلورر و قابلیت های مفید آن نبود ؛ بلکه به خاطر پیشفرض بودن این مرورگر در سیستم عامل ویندوز بود .


برچسب‌ها: آمار مرورگرهای وب, اینترنت اکسپلورر, اینترنت اکسپلورر دیگر در صدر مرورگرهای جهان نیست !, درصد استفاده از مرورگرها, فایرفاکس, مرورگر, کروم,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 18 اسفند 1391ساعت 10:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

Assassin’s Creed IV:Black Flag اول نوامبر به فروش می رسد

 

امروز تریلر بازی Assassin’s Creed IV : Black Flag  به نمایش در آمد . در این نسخه ، داستان در مورد دزدان دریایی کارائیب در سال ۱۷۱۵ است . در میان این دزدان ، شما کنترل کاپیتان جوان و بی پروایی به نام Edward Kenway که یک Assassin  است را دست دارید . به احتمال زیاد Edward با Connor و پدرش، Haytham  رابطه ی خویشاوندی دارد . در این سری Edward  را با موهای روشن و مسلح می بینم ( شمشیر مخفی ، دو تا شمشیر ، چهار تا تپانچه و شاید بیشتر ! ) .


برچسب‌ها: Assassin’s Creed IV:Black Flag اول نوامبر به فروش می رسد, نسخه جدید بازی Assassin’s Creed, Assassin's Creed IV:Black Flag اول نوامبر به فروش می رسد, اطلاعات نسخه جدید assassins creed IV Black flag, تاریخ انتشار نسخه جدید اساسین کرید, جدیدترین نسخه اساسین کرید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 18 اسفند 1391ساعت 10:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

با کامپیوتر آل این وان ESC G24 آشنا شوید : ویندوز ۸ در نمایشگر ۲۳ اینچی

 

آل یژاین وان ECS

شرکت ECS که یکی از کمپانی های قدرتمند در زمینه ساخت کامپیوتر های آل این وان می باشد در روز گذشته خبری مبنی بر آنکه  جدیدترین مدل خود یعنی ECS G24را عرضه کرده است را منتشر کرد !‌ کامپیوتر جدید این شرکت مجهز شده به یک نمایشگر لمسی ۲۳٫۶ اینچ که از  قابلیت تشخیص ۱۰ نقطه همزمان  پشتیبانی می کند ! نمایشگر این کامپیوتر به دلیل ظرافت و اندازه بسیار نازک آن باعث شده تا کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی برای کاربران نمایش داده شود !

 


برچسب‌ها: با کامپیوتر آل این وان ESC G24 آشنا شوید, ویندوز ۸ در نمایشگر ۲۳ اینچی, کامپیوتر آل این وان ESC G24,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 22:24  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد